En dag,.

Har haft denna j*vla låt i huvudet sen jag vaknade imorse "En dag när vindarna bär, en dag står du och jag här. En dag när drömmen når fram, när vägarna möts förstår vi varann"  En dag - Tommy Nilsson. Nån som kan få mig på bättre tankar?
Förra veckan hade jag turen att få vara lite ledig! Rätt skönt ändå, eftersom man började med heltid idag! Fick i vilket fall massa tid till att träffa Zandra, Jimmy och Josefin förra veckan :) Vi fyra var på Kolmårdens djurpark med mamma, pappa och lillebror. Hade en jättemysig heldag där! Blev även en sväng till Bille's nån kväll och då var ju även älsklingen med.
För övrigt har vi börjat göra om mer här hemma nu, har målat en hel del i källaren i helgen. Då svärmor varit till STOR hjälp :) Så nu börjar det faktiskt likna ett rum där nere också :) Häääärligt !

Kommentarer
Postat av: fredrika

TACK!

nU FICK JAG DEN LÅTEN I HUVUDET OCKSÅ! hahaha;)

2011-07-11 @ 00:49:08
URL: http://fredlurkas.blogg.se/
Postat av: EllisBellis

Hihi, så kan det gå ;)

2011-07-21 @ 13:22:47
URL: http://ellinornilhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0