Is it the inside that counts?

Förra veckan var jag och älsklingen i Vimmerby, hade en trevlig vecka tillsammans och även Cennys syster Nanne kom i slutet av veckan. Vilket var väldigt roligt :) Synd bara att det inte gick så långt i folkracen för nån av dom.
Den här veckan har Cenny kört i motala också vilket har gått betydligt bättre, tror det var för att jag inte var med ;-)
Så på Söndag ska han köra final där, håller tummarna för att det ska gå bra :) jag får väll hålla mig undan så går det nog jättebra!
Annars den här veckan har jag varit i vadstena med mamma, pappa, lillebror och rasmus :) Hade en mysig dag där och pappa och jag var och släktforskade lite på slottet också. Gick rätt bra ändå med tanke på att det var typ 2 år sen sist. Kände att man glömmer rätt fort! Får se till att det inte dröjer riktigt lika länge igen.
Sen idag var jag på Vårdcentralen igen, vilket fick mig att hoppas på att det inte är insidan som räknas på mig iaf, för den verkar ju inte vara i bästa skick :P Fick svar på att jag har urinvägsinfektion, inflammation i tarmarna och sen så var det nått som inte var bra med njurarna heller! Undra på att man känner sig matt och orkeslös då?! Haha, fy faan. Men det ska väll gå över snart hoppas jag, fick iaf ta ännu mer prover idag och så vänta på ytterligare provsvar. Kändes ändå rätt skönt att de kunde hitta nått med magen efter alla år! Så nu fick jag helt enkelt ta't lugnt och vila upp mig! Vilket inte är det lättaste när det är så mycket som behövs göras.
Menmen, hoppas alla får en underbar dag!
Ciao!
Förra veckan var jag och älsklingen i Vimmerby, hade en trevlig vecka tillsammans och även Cennys syster Nanne kom i slutet av veckan. Vilket var väldigt roligt :) Synd bara att det inte gick så långt i folkracen för nån av dom.
Den här veckan har Cenny kört i motala också vilket har gått betydligt bättre, tror det var för att jag inte var med ;-)
Så på Söndag ska han köra final där, håller tummarna för att det ska gå bra :) jag får väll hålla mig undan så går det nog jättebra!
Annars den här veckan har jag varit i vadstena med mamma, pappa, lillebror och rasmus :) Hade en mysig dag där och pappa och jag var och släktforskade lite på slottet också. Gick rätt bra ändå med tanke på att det var typ 2 år sen sist. Kände att man glömmer rätt fort! Får se till att det inte dröjer riktigt lika länge igen.
Sen idag var jag på Vårdcentralen igen, vilket fick mig att hoppas på att det inte är insidan som räknas på mig iaf, för den verkar ju inte vara i bästa skick :P Fick svar på att jag har urinvägsinfektion, inflammation i tarmarna och sen så var det nått som inte var bra med njurarna heller! Undra på att man känner sig matt och orkeslös då?! Haha, fy faan. Men det ska väll gå över snart hoppas jag, fick iaf ta ännu mer prover idag och så vänta på ytterligare provsvar. Kändes ändå rätt skönt att de kunde hitta nått med magen efter alla år! Så nu fick jag helt enkelt ta't lugnt och vila upp mig! Vilket inte är det lättaste när det är så mycket som behövs göras.
Menmen, hoppas alla får en underbar dag!
Ciao!
Vadstena

Kommentarer
Postat av: fredrika

vad tråkigt att du mår så dåligt :(

2011-07-24 @ 14:57:23
URL: http://fredlurkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0