Rastlös är bara förnamnet!

Blir så trött av penicillinet så la mig på soffan en liten stund och funderade på vad jag skulle hitta på medans tigerkakan blir klar i ugnen. Jo men jag kanske skulle flytta på sängen som vi pratat om ett tag., sen några sekunder senare, just de kanske ska orka de också.. Njurarna värker ju liksom ut i ryggen men de glömdes ju bort där i nån minut! Alltså ingen har väll nånsin sagt att jag är smart och kanske kan hålla med. Men viljan finns iaf :)
Man känner sig så jäkla slö när man inte orkar göra nått. Skulle behöva ladda på med lite energi känner jag! Nån som har lite till övers? Hör gärna av er isåfall! :)
Raaaastlös, kanske skulle kolla om kakan är klar fast att det är minst 20min kvar 0:)
Saknar mina gullisar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0