Städa är livet!

Finns det nått bättre än att börja städa halv 6 på morgonen och sen det första man ser när man kommer hem på eftermiddagen är att det bara är att fortsätta?! Just nu känns det som det vore jäkla skönt att bara se någe annat för en helg eller en dag! Åka iväg nånstans och bara koppla av och hitta på nått annat än de vanliga.
Annars är det ju väldigt soft på jobbet, man rör liksom på sig hela tiden och det finns verkligen någe att göra, så tiden går väldigt fort ändå. Men nån gång kan det ju vara ganska nice om man kunde komma hem och bara få finnas till en stund,.
Jaja, om ett tag kommer min kära mor och lämnar deras kanin som jag ska ta hand om ett tag framöver. Sen får jag se om det blir att åka iväg en sväng, eventuellt blir det att träffa Sofie en stund för att umgås och dricka kaffe! Känns som att jag skulle behöva några liter kaffe just nu. Sen måste jag handla också,.. Ingen lust till de heller! Vad är detta? Vart tog min energi vägen?! I don't recognize myself..

Kommentarer
Postat av: fredrika

tycker du är riktigt duktig på att städa duh ;)



idag var jag o såg tommy nilsson, tänkte på dig då när du haft hans låt i huvet haha

2011-07-20 @ 23:07:58
URL: http://fredlurkas.blogg.se/
Postat av: EllisBellis

Haha jasså ;)

Stackars dig att du inte kunde tänka på nå bättre Fredrika ;)

2011-07-21 @ 13:24:16
URL: http://ellinornilhed.blogg.se/
Postat av: fredrika

nu blir de kurser på komvux, men sen blir de nog lägenhet i norrköping o pendla till linköping :)

2011-07-21 @ 15:12:23
URL: http://fredlurkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0