A delightful day

Känns som en bra dag! Lite jobbigt att mitt ska vara borta igen bara.
Dagen började i vilket fall halv 6 på jobbet, men rätt skönt ändå att man inte jobbar så länge :) Blev rätt sent igår innan vi la oss, men kände mig relativt pigg i morse ändå. Var inte helt fel att få träffa älsklingen en stund innan han åter igen kommer åka iväg en sväng!
Nu sitter jag å väntar på att klockan ska bli 10 så jag kan åka till banken, har glömt de i flera dagar nu. Men nu ska jag inte göra nått annat emellan så jag glömmer bort de igen. Sen ska jag och Sally till Grizzly och kolla om vi hittar på någe skoj :) Brukar vi ju inte ha så svårt för!
Fundera på att göra cheesecake sen också, har aldrig gjort de förut men nån gång ska väll vara den första. Har Lite beslutsångest om vad jag ska ha i den bara, nått förslag? Finns ju inget bättre att göra när det är så tråkigt väder, får se om Sally och jag tar en långpromenad sen om det är uppehåll. Nån som vill hänga på? Bara höra av sig isåfall.
See you later dear friends!

Hugs and kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0