Keep Dreaming ♥

Svävar bort i tankar om framtiden, om kärleken, om livet!
Vart jag vill komma i mitt liv, vad jag vill göra och hur jag vill att allt ska se ut.
Men känner att det kanske inte är så mycket man egentligen bestämmer, fundera och påverka kan man nog alltid göra men annars blir det som det blir skulle jag tro. Men känner ändå att tankarna om vad jag vill ska hända gör en så glad, livet känns så ljust och underbart just nu. Konstigt nog vill jag att sommaren ska gå fort, vilket jag aldrig trodde jag skulle säga. Men jag är så nyfiken på vad som kommer hända! Önskar nästan man kunde se in i framtiden ibland, fast då skulle kanske livet vara tråkigt om man redan visste vad som skulle hända. 

Så jag håller mig till mina drömmar och önskar att de går i uppfyllelse! 
Är så himla glad över att ha träffat en så otroligt underbar kille, som gör mig lika lycklig för varje dag som går. Någon som man verkligen kan vara sig själv med och ha roligt med. Nån man både kan ge kärlek och få kärlek ifrån! Jag har världens underbaraste sambo!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0