Simple is sometimes the best

Idag efter jobbet ringde det en gubbe från Linköping och sa att jag kommit in på "bagerikursen" jag sökt, fast han berättade också att kursen inte såg ut precis som tidigare år. Nu var det mer en blandning på resturang och bageri, detta gav mig sån sjuk beslutsångest! För här i norrköping är det enbart ett resturangprogram, så jag vet inte alls nu! Svårt som F**n! Nackdelen med Linköping är att det är långt att pendla, och nackdelen med Norrköping är att det inte innehåller nått från bageri. Kunde ivilketfall inte ge den här gubben något svar, så ska fundera på't och sedan höra av mig till honom igen. Usch vad jag hatar sånt här, vore ju allra bäst om man bara kommit in på den ena (vilket jag hade räknat med eftersom att chansen inte var så stor att komma in på någon av utbildningarna, pga av att jag slutat gymnasiet med "för fina" betyg, som de nu kalla de). Så får väll helt enkelt vänta å se vad jag kommer fram till vart efter.. Vad skulle ni gjort?
Nu sitter jag och äter Tacos! Mummmmms :) Fundera på om jag ska åka utåt hävla sen och fiska lite med familjen, skulle vara bra mysigt. Har inte varit där sen jag var riktigt liten. Behövde ändå inte jobba mer den här veckan tyvär, så imorgon behöver jag ju inte gå upp vid halv 5. Rätt så skönt på ett sätt!
Nu får jag nog ta och äta upp maten innan den blir kall, ha en bra dag sötnosar!
Puss & Krams

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag skulle nog ta den där med varierande utbildning, det går jättebra bussar till linköping,mamma åker ju med dom. Du skulle nog trivas bäst med lite variation i din utbildning stumpan =)

2011-06-21 @ 12:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0