Trött!

Idag blev det då ingen bra start på dagen! Försov mig rätt skapligt, vilket inte var så bra. Men allt löste sig bra ändå, som tur va! Nu är jag klar för idag, så bara ladda batterierna inför imorgon då det blir jobb från 5.30-19.30 och lika så på fredag! Härligt härligt! Men man ska vara glad sålänge man har jobb, är ju inte helt lätt att få det idag. Sen till slutet av sommarn börjar jag plugga igen också, något jag faktiskt ser fram emot och hoppas på! Så skönt när livet rullar på och det finns saker att göra, underbart!
Får se om man kanske träffar Sofie en stund sen, var ett tag sen nu! Ska bli kul tycker jag. Igår träffade jag Linda, hon och söta Zorro kom hit och hälsade på en stund. Mysigt med lite sällskap! :)
Nae nu ska jag inte sitta här mer, ska sätta igång och vika all j*vla tvätt :)
Hoppas alla får en underbar dag!
Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0