Underbar helg!

Blev en helt underbar helg, hade en väldigt rolig midsommar med supergoa vänner och min älskling! Sen igår firade vi gammelmormor i förskott, känns helt sjukt att hon fyller 90år idag. Stort Grattis ♥
Känns inte som att det kunde blivit mycket bättre! Underbara människor, massa skratt, dans, sång och jaa,.. Det har helt enkelt bara varit en helt underbar helg! Ett plus är ju självklart att jag även får träffa min underbara syster, svåger och mitt söta lilla gudbarn imorgon! Puss på er, längtar väldigt mycket kan jag säga!  ♥
Blev en helt underbar helg, hade en väldigt rolig midsommar med supergoa vänner och min älskling! Sen igår firade vi gammelmormor i förskott, känns helt sjukt att hon fyller 90år idag. Stort Grattis ♥
Känns inte som att det kunde blivit mycket bättre! Underbara människor, massa skratt, dans, sång och jaa,.. Det har helt enkelt bara varit en helt underbar helg! Ett plus är ju självklart att jag även får träffa min underbara syster, svåger och mitt söta lilla gudbarn imorgon! Puss på er, längtar väldigt mycket kan jag säga!  ♥



Kärlek ♥


Kommentarer
Postat av: fredrika

mysig bild du ;)

oj 90, det är mkt, :)

2011-07-01 @ 12:56:59
URL: http://fredlurkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0