Min Underbara Familj! ❤

Som vanligt är jag värdelös på att ta mig tid för att skriva här på bloggen! Men jag gör väll ett sista försök till att bättra mig på detta.

Livet förändras ständigt på olika sätt, 2012 har varit ett tufft år. Inte bara för mig utan även för många andra jag känner. Alldeles för många har försvunnit från vår närhet, Släkt och underbara vänner! Flera som man önskar att man iallafall kunde få en sista stund med, för att säga hur älskade de varit av många, hur saknade de är nu av både deras familj och vänner! Detta påminner mig bara mer om hur viktigt det verkligen är att ta hand om varandra, visa hur mycket man älskar varandra! Ta vara på det man har 



2012 har inte bara varit negativt! Jag har fått tillbringat ännu ett år med min egna underbara familj, Nelly har även blivit Storasyster till våran underbara lilla Elton som kom i mitten av November. Sally har även fått en ny kompis som heter, Milou! 

Våran lilla familj har alltså blivit ganska stor! Finns inget finare än min underbara familj: Cenny, Nelly och Elton 
 

                                                                     
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0